fredag, mars 14, 2008

På vei heim...

Sitter på Gardermoen- har gjort det i en time nå... Klokka er 17.40- ergo det er 35 min siden mitt fly skulle tatt av mot Bergen... Men det er forsinka... Typisk! Norwegian sine fly til Bergen er i tide- men SAS? Nee... Eg som var SÅ klar for å komme hjem, spise middag m mamma å søsto og ha en rolig kveld foran tven... Men- kommer meg hjem etterhvert... Er vel hjemme rundt ni tenker eg.. Flyet går halv sju, tar ca. 40- 50 min- lander rundt halv åtte- så vente på bagasje å kjøre hjem... Takk til pappa som gidder hente meg og kjøre meg heim... Fordelen med å sitte her er en ganske kul solnedgang... Har kjøpt ny bok- The Mermaid Chair, av Sue Monk Kid... Har lest ei bok av henne tidligere- skriver veldig bra- så gleder meg til å lese den... Beveger meg straks mot gaten- kansje vi kommer avgårde i tide...

Ingen kommentarer: