onsdag, februar 20, 2008

Long time no hear...

Så var eg tilbake - atter en gang... Satser på å bli litt flinkere til å oppdatere bloggen min...

Vi er altså kommet til 2008 - hvor forsvant 2007???

Mye har skjedd allerede; reising, møter, flytting, mer reising, mer møter...
Av mer personlige ting så har eg nå bare 2 besteforeldre igjen... Heldigvis de to eg er mest glad i! Min farmor, Elizabeth Ann Erichsen, sovna inn ved halv fire tida natt til 15. januar, etter å ha vært syk over en lengre periode.

Før jul var eg på IFLRY sin kongress i Sarajevo, nå nærmer det seg kongress i LYMEC - med valg av nytt byrå! Kandidatene hopper frem fra sine hi en etter en... Er vel nå medlem av 4 ulike facebook grupper til folk som kandiderer til byrået - og det kommer nok flere etterhvert... Uten tvil kommer dette til å bli interressant... Har jo selvsagt et håp om å karre meg dit - men dersom det ikke skulle gå så følger en jo med på disse gruppene for å gjøre seg opp en mening...

Er for tiden vikar for Trude på Venstres Hus - det er jo kjekt å kunne være til hjelp :) Her sitter eg på hennes flotte (?) mac å jobber... Blir litt jobbing i en pc verden også... enkelte av de programmer hun bruker til daglig funker ikke på mac - så eg har en egen paralell verden å jobbe i ;) ganske kjekt...
Hva gjør eg så her? Tar telefonen - de få gangene den ringer (tre samtaler på to dager - ingen i dag...), svarer på hennes mail - det vil si de som har mailet henne, som har fått beskjed om at hun er sykemeldt mailer likegodt videre til meg, for å være sikker på at de får den informasjon de vil ha, sjekker om alle har meldt seg på landsstyremøtet til Venstre i starten på mars - mailer de som mangler... Trykker også på åpne knappen på de fine hvite telefonene som henger på noen få utvalgte steder, når den helvetes ringeklokka lager sine stygge lyder...

Ellers? hva skjer?
humm... studiene - veeell... blir nok bare 1 eksamen på meg dette semesteret... muligens to - men siden eg ikke er kommet i gang med noe som helst enda så ser det dårlig ut.. .men vi får se...
Kjærligheten? hahaha... ja den som visste det... still on standby er vel det riktige å si der...

Lover å snart komme tilbake med mer spenstig stoff fra innsiden av Venstres Hus:-)

Ingen kommentarer: