tirsdag, februar 26, 2008

Mobbing på høgt nivå...

Har jo som nevnt flytta i løpet av årets første måned... Har flytta inn hos mamma sin fetter, Lasse.

Det å bo her er jo en opplevelse i seg selv... Spesielt når Lasse er hjemme, og kompiser dukker opp på besøk... Få kompiser har han jo ikke... Skal noe til å holde styr på hvem alle er - men det kommer seg vel etterhvert... Har en liten
At Lasse er normal - vel... det kan diskuteres.... :-)

Akkurat nå har vi besøk av en av hans beste kompiser, Roy...
Eg er som vanlig yngst... og som vanlig får eg gjennomgå... Alt eg sier, eller gjør - finner de en måte å vri om og terge meg med... *litt lei*
Antar eg ikke har noe å klage over - har jo frivillig flytta inn her... får bare rette på alt de klager på til neste gang... Kjenner eg disse to herrene - nei, tror vi sier guttene eg- så blir det mange slike besøk i framtida...

Lesson to self - begynn å tren, og bli frekkere i kjeften!!!

Ingen kommentarer: