lørdag, oktober 04, 2008

Håndballsesongen er igang :-D

Som kjent har eg en fortid som håndballspiller og trener, og er fortsatt veldig interresert i sporten.
Er eg hjemme en helg og det blir spilt kamper i Sundhallen - helst skal det være min søster eller en av mine kusiner/fetter, eller min beste venninne som spiller kamp - så hender det at eg dukker opp i hallen og tilbringer noen timer der for å heie og for å se på. Har en tradisjon for å ha med meg en eksamensbok å lese litt i dersom det nærmer seg eksamen når eg er der... ;-)

I dag sitter eg på sofaen her i Parkveien - har leiligheta helt for meg selv - og det er superdeilig! Prøver å jobbe litt med budsjetteringsoppgaver - men når eg nå switcha mellom litt ulike kanaler oppdaget eg at tv2 skulle vise håndball - Mesterligaen for menn - Drammen HK tar i mot FC Barcelona.

Drammen stiller med et lag fullt av unge stjernespillere - tror ikke eg kjente et eneste navn på lista... Men de klarer seg overraskende bra -åpner med en frekk flyver, jobber hardt... Det er superartig å se på :-D Viser at det er mange lovende spillere til å overta etter den gamle gjengen med Glenn Solberg, Preben Villdalen, Frode Hagen...

Stillinga til pause er 12-16 til Barcelona - et helt ok resultat :-)

Ingen kommentarer: