søndag, desember 07, 2008

Eg skal til MEXICO!!! :D:D:D

I går hadde min supersøte venninne Stine bursdag. Hun ble 17 år... (sier vi i hvertfall ;-))

Vi møttes først på Mecca kl. 20 for å spise, før vi skulle gå ut - var det Stine trodde i allefall... Vi, er da utenom bursdagsjenten selv; meg, Tone Krone, Pål og Astrid, ei venninne av Stine som het Elin og en kamerat som het Anders. Litt misfornøyde med at Mecca hadde jubileumsjulemeny og ikke vanlig supergod burger meny gjorde til at vi faktisk hadde en avstemning om vi skulle flytte oss til et annet sted - i samme bygg tydligvis, som serverte burgere... Men ingen vågde å stemme for flytting så vi ble værende...
Med ca. 20 min mellomrom kom det to ulike servitører bortom bordet vårt og lurte på om vi ville bestille... Vi måtte vente en stund på Elin - legg merke til at BÅDE meg og Tone var på plass... Og når vi først var klare til å bestille så var det jo så klart ikke enkelt å bestille heller... Astrid er superallergisk og tålte bare en av forretene, og da må jo Pål og ha den, og det fantes så klart bare en igjen av den... Og Stine spiser ikke svin -så hun måtte ha en annen hovedrett... Menmen.. vi fikk tilslutt bestillt og maten kom etterhvert...

Mens vi satt der alle sammen så fikk Stine sin fine gave fra meg, Tone, Pål og Astrid. Vi var tidligere på dagen på et smykkeutsalg hos Vi-design på Brattlikollen - der Stine sin gave ble kjøpt. Samtidig fikk eg kjøpt to julegaver for min søster og en til min tante fra "hele" familien :-) Hun fikk en superfin klokke, som hun selv omtaler som "den fiiineste klokken i byen ;) "

Stine hadde også en "gave" til oss som var så heldige å sitte rundt bordet med henne - Stine skal nemlig gifte seg i sommer - i Mexico, og vi fikk våre bryllupsinvitasjoner!!! :D:D:D Se så flink hun er til å tegne og skrive:














Bryllupsforbredelsene kan følges via deres blogg:
http://ourwedding-as.blogspot.com/

Så nå må eg jo i gang med å finne hvem den heldige person som skal få bli med i bryllup er... hihi - noen som har innspill??? ;-)

Gleder meg viiilt til å reise dit! Prata med Tone, Pål og Astrid om å ta turen til Cuba når vi først var der, og det må vi jo få til... Ellers kunne eg gjerne tenke meg å se litt mer av USA når først på langtur... Vi får se hva tid og penger strekker til :-) Må jo snart tenke på bestilling av billetter...

Det Stine ikke visste var at meg og Tone Krone hadde planlagt et supriseselskap for henne på Venstre Hus - der det var enklest å "bare stikke innom" - på vei fra Mecca til "det nye utestedet i nærheten av Prinsens gate der..." Så på vei til dette oppdikta utestedet så måtte plutselig både meg, Tone og Astrid på toalettet - så vi fant ut at vi kunne gå innom huset - og det var jo kaldt ute, så Stine og Pål måtte jo bli med inn og vente...
Naturlig nok gikk Stine først inn til UV - avdelingen der ingen var, noe som resulterte i at Astrid som gikk først fikk "SURPRISE" mens meg og Tone gjorde det vi kunne for å lokke Stine inn til møterommene der de andre ventet. Å så overrasket hun ble! Det var SÅ artig :D Vi hadde klart å lure henne - selvom vi hadde laget en FB event - dog hemmelig... ;)
Her ventet Kjartan, Christoffer Bi, Astrid og Erlend med ballonger og hurrarop - det var ikke så mange som var her men det var helt klart en vellykka fest :-D


Stine hadde det i allefall artig på festen sin :-D

Ingen kommentarer: