søndag, desember 02, 2007

Eksamenslesing og sport

Er langt fra verdens flinkeste til å blogge, men får noen kick innimellom... Skal prøve å bli flinkere, men lover ingenting...

Har denne veka vore på folkevalgtopplæring med kommunen og ellers stort sett brukt tida til å lese til eksamen... noko eg no er fryktelig lei... men det må jo til...
Set og å oppdaterar og set inn teori i ein marknadsplan i det eine faget eg tar, tar to fag - begge har eg tatt før, og det er jo og rimelig kjedelig arbeid... men det er vel slikt som må til i blandt det og..

Idag har eg søte i godstolen i støvo å lest, samtidig som eg har sett på langrenn, skiskyting, litt skøyter og ikkje minst håndball. Det mest irriterande med å være i ei eksamensveke - og ikkje ha tilgang på fjernsyn merkar eg spesielt no som det er VM i håndball for kvinner i Frankrike. Det er jo eit must å få med seg, men eg innser jo at eg ikkje kjem til å få med meg så mykje meir enn denne kampen i dag, og kanskje den i morgon, dersom eg blir værande her til tirsdag. Håpar eg kan få søstera mi til å kjøre meg til Flesland på tirsdags morning, då eg har innlevering av oppgåva kl. 1200...

Nei, då får eg vel være litt sosial med mamma, og sjølvsagt søsto og Raymond som e kommen på besøk... Søsto har visstnok tenkt å slå oss alle i "presidenten"... haha!

Ingen kommentarer: