tirsdag, november 11, 2008

Demonstrasjon

Prata i går kveld med en eg kjenner fra Krfu på FB chat, han fortalte at han skulle gå i demonstrasjonstog og være med på en demonstrasjon foran regjeringskvartalet i dag kl. 15. Hvilke demo da? Joda - mot forslaget om øking av produksjonsavgiften på alkoholfrie drikkevarer med 62%. Han jobber til dagen i Coca-Cola, så det hadde ikke noe med hans politiske bakgrunn å gjøre..

Fant ut at dette hørtes meget artig ut, og skulle prøve å få med meg dette, og ikke minst ta bilder - for det kunne jo bli en artig bloggpost... Tor Andre har også blogget om dette selv...

Så eg holdt mitt løfte - møtte opp, tok bilde, og laget blogginnlegg om det ;-) Generalsekretæren min ble veldig skeptisk da eg kom tilbake med flyeren fra demoen og lurte på om eg hadde tatt del i demoen... Neida - stod bare på løvebakken og flirte godt for meg selv, og fikk en FRP/FPUer til å le godt ved å fortelle hva demoen var for/mot... :-)

Ingen kommentarer: