torsdag, november 06, 2008

Min kule venninne Tone!

I blandt vil det komme små presentasjoner av noen utvalgte venner av meg, og først ut er: Tone Andoli Krone!

Har lova Tone at eg skal skrive noe fint om henne her på bloggen min, så det får eg jo gjøre. Tone har vært aktiv i Unge Venstre en liten stund lengre enn meg, men vi har opplevd mye forskjellig sammen.
Litt usikker på når eg møtte Tone første gang, det begynner å bli endel år siden, men husker i allefall veldig godt vår første utenlandstur - Island september 2004 med NLRU... Meg og Tone på tur med Knud, Trond T. og Lars Gunnar fra Nord-Trøndelag.
Var nylig på Island med Nordisk Råd og opplevde mange av de merkelige ting vi opplevde når vi var der... Prøvde å true henne med det verste vi opplevde på turen - nemlig den nedgravde og lenge lagra haien som vi måtte prøve på en mottakelse vi var på... Det ble ikke godt motatt, så eg stod over det... Ett annet godt minne fra denne turen er foreleseren som søndag morgen ber om en øl for å reparere skadene fra kvelden før...

Vi har også vært på Åland sammen, det også med NLRU, og merkelig nok også sammen med Knud... Det var en ganske annerledes tur. Fra Stockholm til Mariehamn tok vi det minste rutefly eg har tatt - Air Åland er et søtt selskap å reise med :-) Tilbake tok vi båten, det i seg selv var jo en opplevelse... Vi var vel ca. 8 personer fra Unge Venstre og Liberale Studenter som reiste sammen... Det sier jo seg selv at noe er ment til å gå galt..

Med Tone kan du være trygg på at det blir liv på festen, og er det en person som er ganske fyllesyk dagen etter fest - så er det helt klart henne.

Så Tone - nå har eg skrevet noen vakre ord om deg - så kan du få bestemme hvem neste presentasjon skal være av ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heia Tone!