lørdag, november 08, 2008

"Klubben i mitt hjerte" kåringen er igang igjen

Årlig har Dagbladet "Klubben i mitt hjerte" - kåring. Nå er årets kåring i gang, og denne gangen er det kortere vei for klubbene å få uttelling for de stemmer de rekruterer.
I tillegg til premie for flest stemmer totalt, vil det i år bli trukket ut tre vinnere av utstyrspakker blandt alle klubbene som passerer 100 stemmer.
Så det skulle vel gi et initativ til de 7000 klubbene registert hos Idrettsforbundet til å mobilisere i sine lokalsamfunn og få folk til å stemme.

Har allerede avgitt min stemme for dagen, vurderer å veksle litt på hvem eg skal stemme på da eg har flere klubber eg har nær tilknytning til, men i dag gikk den til Sund Idrettslag.

Så sett igang og stem på DIN klubb! Og få gjerne alle rundt deg til å gjøre det også :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ga min stemme til Janus FK, Norges mest sympatiske fotballag.

Anonym sa...

Jeg derimot velgte å stemme på Realkameratene FK, studentlaget med det store hjertet og de vakre pasningene.

Anonym sa...

Interessant, siden Dagbladet har valgt å ekskludere studentidrettslag, at Janus og Realkameratene nettopp er i denne klassen...Noen som skjønner hvorfor Dagbladet mener at man ikke kan ha et studentidrettslag i sitt hjerte, at de mener at studenidrettslag ikke bidrar i lokalmiljøet og at studentidrettslag er noe annet enn "vanlige" idrettslag?

Anonym sa...

Begrunnelsen for at studentidrettslag ikke får være med på kåringen er at de vil ha et “økt fokus på kampanjens idrettslige mål". Litt underlig begrunnelse å høre, jeg har tross alt drevet arrangert åpne lokale turneringer i regi av studentidrettslaget mitt, men det regnes vel ikke som et idrettslig bidrag. Når jeg ser at andre studentidrettslag får være med, blir begrunnelsen enda mer skrøpelig.