søndag, november 30, 2008

Stuck at Flesland...

Sitter nå på den fantastiske Bergen Lufthavn Flesland og venter på at flyet mitt til Oslo skal gå... Det skulle gått 1740...

1715 står eg godt inne i sikkerhetssjekk køen og venter tålmodig på å komme gjennom - Flesland er en liten flyplass - så tenker at eg har helt ok med tid til å nå flyet... Så piper det i mobilen - SAS flight information sms... Flyet har ny avgangstid 1845... HURRA - en time og fem minutter etter opprinnelig avgang, bare en og en halv time med henging på Flesland... Så fikk eg etterhvert enda en sms - ny tid 1905... Hurra så gøy...

Årsaker? For seint innkommet fly fra Oslo - etterhvert stengt rullebane her... Hvorfor stengt rullebane? I følge bt.no har det vært brann i et fly med 28 passasjerer her ute... Slikt får en ikke vite noe om her inne...

Selvfølgelig ligger kladdeboka med bed-øk notatene i kofferten som eg sendte - har jo såklart gått til anskaffelse av den beste julebrusen nemlig Lerum Julebrus, blir ikke jul uten - og er ikke tilbake før 21. desember så måtte jo så klart ha det i kofferten :-)

3 kommentarer:

yusufyusuf sa...

Nice blog...!

The Way ©

birtelinn sa...

Hadde det ikke vært for at du skriver ast du reiste med SAS så hadde eg veddet en femmer på at du reiste med Norwegian.. DE E ALLTID forsinket! Eg regner alltid med ekstra tid hvis eg reiser med de.. Det gjør eg forsåvidt nesten alltid..

Å være stuck på Flesland e hvertfall bedre enn å være stuck på Værnes.. Evt på lesesalen.. De to sistnevnte går for det samme..

Elizabeth sa...

hehe! Jauda - Norwegian va forsinka dei og... Men dei har eg gitt opp etter forrige vinter so... Da e håplaust uansett korleis du ser på de...